• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 02/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 2 oferty. 

Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną  przez firmę "PAPIRUS" P. Stępień, J. Rezmer ? s. j. ul Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie. 
Łączny koszt zamówienia wyniósł:  375,27 zł brutto.


Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty. 
 


Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji. 
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 17.02.2012 r. na załączonym druku OFERTA 02ZO2011. 
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.

Przedmiot zamówienia:
1.    Pinezki do tablic GRAND A?50 (2 op. )
2.    Marker permanentny okrągły czarny BIC (2 szt.)
3.    Polecenie przelewu A6 2-odcinkowe wpłata gotówkowa (10 szt.)
4.    Polecenie przelewu ZUS A6-2odcinkowe  (3 szt.)
5.    Długopis PILOT super grip zielony (2 szt.)
6.    Długopis PENTEL czerwony (2 szt.)
7.    Skoroszyt plastik zawieszany mix (30 szt.)
8.    Spinacz owalny  (2 op.)
9.    Zakładki indeksujące INDEST 20x50 BRILLANT (5 op.)
10.    Segregator A4/7 ekonomiczny czerwony BIELLA (6 szt. )
11.    Segregator A4/7 ekonomiczny zielony BIELLA (6 szt. )
12.    Papier ksero A4 80G A'100 mix kolorów (1 op.)
13.    Tusz do stempli czarny NORIS (1 szt.)
14.    Tusz do stempli zielony NORIS (1 szt.)
15.    Pudło archiwizacyjne ESSELETE BOXY 80 A4 niebieskie (5 szt.)
16.    Papier ksero A4/80G ZOOM (10 ryz)
17.    Klej w sztyfcie PRITT 17G (1.szt.)
18.    Nożyczki  DONAU SOFT GRIP 16 cm (1 szt.)
19.    Etykiety samoprzylepne GRAND 210x297 (1 op.)
20.    Płyta CD- R  EMTEC 700MB 52x CAKE A'10  (2 op.)
21.    Płyta DVD+ R EMTEC 4.7GB 16x CAKE A'10 (2 op.)
22.    Teczka z klipem A4 czarna BIUROFOL (6 szt.)
23.    Kalendarz terminarz MARTA T-215V/F (2 szt.)

Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym 
nr 01/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 4 oferty. 

Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną  przez Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "JARGAL"  ul. Ozimska 184, 45-327 Opole. 
Łączny koszt zamówienia wyniósł:  404,60 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty. 


Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup gilotyny według poniższej specyfikacji. 
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w gilotynę prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 14.02.2012 r. na załączonym druku OFERTA 01ZO2012. 
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.

Przedmiot zamówienia: gilotyna Ideal 1133

Parametry sprzętu: 
obcinarka biurowa , długość cięcia 340 mm, max przecina 15 kartek.

Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 05/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta. 

Po jej weryfikacji  i ocenie dostarczonych materiałów dokonano  wyboru oferty  złożonej  przez firmę Handlowo-Usługową S.K.E. SKWARA- KUCHARSKA  EL-KAR
ul. Biernackiego 18 G, 26-300 Opoczno 
Łączny koszt zamówienia wyniósł:  1970,00 zł brutto.
 


Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup nagród dla uczestników konkursu podczas Jarmarku Zakola Dolnej Wisły według poniższej specyfikacji. 
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w nagrody prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 15.04.2012 r. na załączonym druku OFERTA 05ZO2012. 
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.

Przedmiot zamówienia:
1.    Aparat cyfrowy Samsung PL210, rozdzielczość 14,5 Mpiksel, zoom optyczny x10   (2 szt.)
2.    Aparat cyfrowy Samsung PL -120, matryca 14,2 Mpiksel, zoom optyczny x 5      (2 szt.)
3.    Aparat cyfrowy Kodak C195, matryca 14,5 Mpiksel, zoom optyczny x5                 (2 szt.)


Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji. 
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 20.06.2012 r. na załączonym druku OFERTA 06ZO2011. 
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.

Przedmiot zamówienia:
1.  Papier ksero A4 80G A'100 mix kolorów  (1 szt.) 
2.    Papier ksero A4/80G ZOOM  (10 ryz)  
3.    Laco Dziurkacz L300 zielony AX6746   (1 szt.)
4.     Laco Dziurkacz L300 niebieski AX6737    (1 szt.)
5.    Koperta  do płyt cd (50 szt.) 
6.    Arkusz Anglia 100g 50 (arkuszy) 080401a  (1 szt.)
7.    Toner - HP Color LJ 1600 ? Yellow  (zamiennik)  (1 szt.)
8.    Toner HP Color LJ 1300 ? cyan (zamiennik)  (1 szt.) 
9.    Koszulki Esselte A4 48MIC groszek folia ET1171 (2 opakowania po 100 szt.)  


Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
 

Załączniki:

 

 Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 04/ZO/2012 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęła 1 oferta. 

Po jej weryfikacji ceny i ocenie dostarczonych materiałów dokonano  wyboru jej oferty.  Złożona została ona przez firmę "PAPIRUS" P. Stępień, J. Rezmer - s. j. ul. Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie. 
Łączny koszt zamówienia wyniósł: 124,02  zł brutto.

Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty.
 

 


 

Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji. 
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 27.03.2012 r. na załączonym druku OFERTA 04ZO2012. 
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.


Przedmiot zamówienia:

1.     Segregator A4/5 Ekonomiczny czerwony BIELLA (5 szt.)

2.     Segregator A4/5 Ekonomiczny zielony BIELLA(5 szt.)

3.     Żel czyszczący do ekranów  TFT/LCD/PLASMA YELLOW ONE 200ML + ściereczka z mikrofazy (1 szt.)

4.     Linijka 20 cm AX1026 (2 szt.)

5.     Papier ksero A4/80G ZOOM (5 ryz)

 

Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

 

 data zamieszczenia: 20.03.2012 r.

Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji.


Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 06.09.2012 r. na załączonym druku OFERTA 07ZO2012.


O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.


Przedmiot zamówienia:
1.    Papier ksero A4/80G ZOOM  (20 ryz) 
2.    Długopis PENTEL - niebieski (10 szt)
3.    Karteczki samoprzylepne ESSELTE (5 bloczków)
4.    Skoroszyt; plastik; zawieszany - mix kolorów  (50 szt. )
5.    Koperta B4 HK brązowa rozszerzana A' 1(20 szt.) 
6.    Koperta  C5 brązowa  A'50 (1 opakowanie/50 szt.) 
7.    Toner do drukarki Toshiba e.studio 167
 

Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Zapytania ofertowe - warunki składania ofert

 

 Zamawiający:

Lokalna Grupa Działania "Zakole Dolnej Wisły"

Kijewo królewskie 15

86-253 Kijewo Królewskie

NIP: 875-149-10-66

 

Miejsce składania ofert:

Wykonawca składa ofertę na formularzu stanowiącym wzór do każdego z zapytań ofertowych.

Wypełnioną i podpisaną ofertę należy złożyć osobiście, przesłać faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminach określonych w poszczególnych zapytaniach ofertowych. O terminowości złożenia oferty decyduje data wpływu do biura LGD. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

 

 Oferta musi zawierać:

a)     pełną nazwę oferenta,

b)    adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz numer NIP,

c)    cenę oferty przedstawionej jako cena brutto, cena brutto zawiera podatek VAT, który oferent jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena uwzględnia wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie. Cena wyrażona jest w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

      d)    oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do

            występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym 

             podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.

e)   w przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce

               

Kryterium wyboru:

       Kryteria oceny i wyboru: 

- cena 80%

- jakość 20%

         W przypadku  materiałów poligraficznych 

- cena 50%

- jakość 50%

 

Termin realizacji:

- okres realizacji zamówienia

 

Forma płatności:

- przelew bankowy po realizacji zamówienia

 

Koszty dostawy do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.

Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stroniewww.zakolewisly.pl.

 

Osoby uprawnione do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego są:

 

Anna Pawlak  - p.o. Kierownika Biura  LGD, Tel. 56 676 44 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Beata Trzpil - pracownik biura LGD, tel. 56 676 44 36, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacje można uzyskać w dni robocze od godz. 8:00 - 15.00

"Kujawsko-Pomorskim Szlakiem Lokalnych Grup Działania"

W ramach projektu opracowano  wspólnie ze wszystkimi LGD w województwie kujawsko-pomorskim publikację promującą turystyczne i kulturowe atrakcje na obszarach objętych lokalnymi strategiami rozwoju.

Termin realizacji operacji: 28.03.2011 - 29.06.2011

Kwota dofinansowania: 10.693,35 zł

Zakres rzeczowy projektu:


1. Folder pn "Kujawsko-Pomorskim Szlakiem Lokalnych Grup Działania" w ilości: wersja polska 500 szt., wersja angielska 100 szt.

2. Teczki ofertowe w ilości 500 szt.


3. Zapłacono również wynagrodzenie koordynatora projektu

 

 Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nie wpłynęła do biura LGD "Zakole Dolnej Wisły" żadna oferta. Materiały biurowe zamówiono z wolnej ręki w firmie "Papirus" P. Stępień, J.Rezmer -s.j. ul. Wojska Polskiego 72, 86-100 Świecie

łączny koszt zamówienia: 583,59 zł brutto



Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje zakup materiałów biurowych według poniższej specyfikacji. 
Firmy zainteresowane zaopatrzeniem biura LGD Zakole Dolnej Wisły w materiały biurowe prosimy o przesyłanie ofert  mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 12.12..2011 r. na załączonym druku OFERTA 14ZO2011. 
O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.


Przedmiot zamówienia:
1.Toner Toshiba e-studio 167 - 1 szt.
2. Papier ksero A4 80G ZOOM - 10 ryz (2 kartony)
3. Skoroszyt plastikowy zawieszany HANDY (mix kolorów)- 20 szt.
4. Teczki z gumką A4 ESSELTE (mix kolorów) - 30 szt.
5. Rolki do faxu Emerson 216-30m - 3 szt.
6. półki na dokumenty Europost Dymna A4 -2szt
7. Linijka aluminiowa 30 cm - 1 szt.
8. Kalkulator Citizen SDC -868L CI5063
9. Długopisy Big Atlantis czarne - 2 szt.
10. Długopisy Big Atlantis niebieskie - 2 szt.
11. Ołówki z gumką  - 10 szt.
12. Dyplom Soplica 170 g/m2- 2 op.
13. dyplom Arkady złote 170 g/m2- 1 op.
14. Karton wizytówkowy czerpany kremowy 220 g- 1 Op. (20 szt.)


Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Informujemy, iż w terminie określonym w zapytaniu ofertowym nr 13/ZO/2011 do biura Lokalnej Grupy Działania "Zakole Dolnej Wisły" wpłynęły 4 oferty. 

Po weryfikacji cen i ocenie dostarczonych materiałów wybrano ofertę złożoną  przez firmę  Centrum Reklamy i Promocji Marki Agencja Reklamowa RED-apple, 81-591 Gdynia ul. Sezamowa 12a/5. Łączny koszt zamówienia wyniósł:  3314,85 zł brutto.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za złożone oferty. 

 ___________________________________________________

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE  NR  13/ZO/2011


Lokalna Grupa Działania Zakole Dolnej Wisły planuje

WYDRUK POCZTÓWEK PROMOCYJNYCH według poniższej specyfikacji.


Firmy zainteresowane realizacją zamówienia prosimy o złożenie ofert osobiście lub przesłanie faxem, pocztą tradycyjną lub e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 28.10.2011 r. na załączonym druku.


W przypadku zamówień materiałów poligraficznych dodatkowo prosimy o załączenie próbek dotychczasowych wykonanych projektów o podobnej charakterystyce.


Przedmiot zamówienia:


- format standardowy 149 x99 mm, objętość 12 pocztówek, papier: katon biały 300g dwustronnie bielony,  folia połysk 1 x 0, oprawa: okładka składana w dwóch miejscach z grzbietami, format 30,4 X15 cm (po obcięciu), papier: karton biały 300g dwustronnie bielony, folia połysk


Termin realizacji: 
- listopad 2011 r.


Forma płatności:
- przelew bankowy po realizacji zamówienia


Koszty dostawy zamówienia do Biura Zamawiającego ponosi wykonawca.


O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani przez złożenie zamówienia.


Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie www.zakolewisly.pl.


Zamówienie finansowane jest w ramach działania "Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.

Strona korzysta z plików cookie